אסור לכם לפספס את ההזדמנות האחרונה: הערב בחצות מוקדי הגרלת הענק נסגרים

    ארי טננבוים 1 Comment on אסור לכם לפספס את ההזדמנות האחרונה: הערב בחצות מוקדי הגרלת הענק נסגרים

    הלילה בחצות זה ההזדמנות האחרונה שלכם, הזדמנות להיות חלק מהדבר האדיר והכביר הזה, הזדמנות לזכות בפרסים יקרי ערך, להיכנס להגרלת הענק וכמובן לזכות להיות חלק ממחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם | הלילה בחצות השערים נסגרים עד אז מהרו והצטרפו | אל תתמהמהו פן יהיה מאוחר

    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב בחצות זה קורה, הערב עד חצות זוהי ההזדמנות האחרונה שלכם, ההזדמנות האחרונה שלכם להיות חלק ממחזיקי התורה, להיות חלק ממפעל התורה האדיר, חלק בבית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו', כי ממש בעוד שעות לא רבות, הלילה בחצות המוקדים ייסגרו, חלון ההזדמנות שלכם פשוט תיסגר.

    בית המדרש הגדול בעולם 'ישיבה על קברו' נמצא בימים אלו בשיאה של מערכה, בשיאה של מערכה על עתידה של בית המדרש הגדול בעולם, המצב הכלכלי והקשיים הרבים כמעט והשביתו את המערך האדיר הזה, בו אלפי תלמידי חכמים הוגים בתורה הקדושה מידי יום ביומו ואף נבחנים על חוק לימודם כשהם זוכים לתגמולים מצד הנהלת הארגון.

    בית המדרש שהוקם על פי צוואתו ולעילוי נשמתו הטהורה של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי יהודה לייב שטיינמן זיע"א זכה לעדנה, אלפים הצטרפו למזים האדיר הזה, אך בסופו של יום הקשיים הכלכליים איימו להשבית את המערך האדיר הזה, בהוראת גדולי ישראל יצאו בהנהלת הארגון בקמפיין ענק בכדי שהמונים יטלו חלק בהחזקת התורה כשהם זוכים בד בבד להיכנס להרגלת ענק שכאמור תתקיים הערב בחצות.

    להצטרפות הקליקו כאן

    בהוראת גדולי ישראל, המשתתפים בזכויות של מפעל התורה 'ישיבה על קברו', נכנסים להגרלה הגדולה על משכורת חדשית על סך 12,000 ש"ח לחודש ובסך הכל על סך 144,000 ש"ח, ובנוסף יתקיימו הגרלה על כל ספרי רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל עם הקדשה אישית של בנו ראש ישיבות 'אורחות תורה' וחבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א.

    כמו כן, תיערך הגרלה היסטורית וחסרת תקדים על כל ספרי רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א עם הקדשה אישית ממרן שליט"א. המשתתפים בחבילת VIP יקבלו בנוסף ללא הגרלה במתנה את ספר 'הארמון' בחזון איש 5, ורוכשי חבילת שותפות יזכו לשטר שותפות בו הם מקבלים חלק ושותפות במיליוני שעות הלימוד בשנת תשפ"א ב'ישיבה על קברו'.

    הלילה בחצות זה ההזדמנות האחרונה שלכם, הזדמנות להיות חלק מהדבר האדיר והכביר הזה, הזדמנות לזכות בפרסים יקרי ערך, להיכנס להגרלת הענק וכמובן לזכות להיות חלק ממחזיקי התורה אשר שכרם מובטח להם. הלילה בחצות השערים נסגרים עד אז מהרו והצטרפו.

    להצטרפות הקליקו כאן



    1 תגובות

    מיין תגובות